[Autoliste] Re: Stacionāro fotoradaru izvietojuma korelācija ar melno punktu esamību

Ojars Krumins hardcore at parks.lv
Mon Oct 3 23:00:05 EEST 2011

On 11.3.10 20:54, Smic wrote:
> Kaut ko dzirdam, kautko pieojaareejam ... Fraaze par 30 km izskaneejusi
> tikai kaa aatrums pie maaciibu iestaadeem

30 km/h pie mācību iestādēm ir OK. Konceptuāli neiebilstu. Ties neredzu
jēgu uzlikt uz 4joslu šosejas ar atdalošo zīmi 30 tikai tāpēc ka
kilometra attaluma aiz brikšņiem ir skola. Vienlaikus daudz lietderīgāk
būtu jaunatnei tajā pašā skolā ieborēt, ka pat ja noteikumi paredz, ir
zīme, luksafors u.t.t. lietas, ka tik un tā ir jāparliecinas, ka TUR
kāds nebrauc un ka pat ja ir visas tiesības tā darīt, ka nevajag iziet
uz brauktuves, ja kāds strauji tuvojas. Un ka tas nekas ka pastāv atruma
ierobežojumi, un tas nekas ka ir sat. not. šķiet ka 1. punkts vai kurš
tur, ka ir tiesības uzskatīt, ka citi ievēros šos noteikumus. Realitatē
viss ir savādāk. Ar to jārēķinās un jāmāk sadzīvot.

Savukārt es irdzu par acīm redzot jau ka gļukainu rakstiņu krievu tvnetā...

Ojārs.