[Autoliste] Re: Belshina riepa

E M edgars at bauskasdzive.lv
Fri Sep 30 16:26:44 EEST 2011

Bet ja nu nopērk! :D Iedomājies, kas par škrobi, ja aiziet ar pareizajiem ripuļiem :D Es pats nebūvēju, paņēmu gatavu, bet nu jau būs pārjaukts visos virzienos un no jauna salikts :) Nevar jau atzīt, ka ir tāpat kā ar to dejotāju, tāpēc atrodās visādas vainas dēļ kā rezultāta nav - šoreiz kārta riepām :D

E.