[Autoliste] Re: UAZ'a detaļas.

Girts Legzdins [serveru-noma.lv] girts.legzdins at gmail.com
Fri Sep 30 15:43:09 EEST 2011

Motors mums ir zvārs - 2.89 litri :)
Margrietsielā, Zviedra k-gs, tas motors vēl stāv uz podesta pa 1500 ls :)
Sūknis nebija uz vietas, bet pirmdien būs - 25 Ls.
Purvciema ielā 32, pie kindergartena, arī laba bodīte, viskautkas ir no
RUtehnikas, ir sūknis pa 30 Ls, diemžēl. Laigan margriet'sielā neesmu
pārliecināts, ka būs tas priekš 2.9 bīdelīša. Sestdien noskrūvēs veco,
apskatīs. Jauno Purčika bodē sabildēju jau, lai var salīdzināt.

On 30.09.2011 15:02, Juris Knakis wrote:

>     Pēdējo reizi, kad biju Margrietsielā, tad jauns Volgas motors
>     maksāja ~1000+Ls.
>
>     Stāvēja turpat uz paletes :)
>
> =============================
> Hmm, interesanti, kāda modeļa motors? "-))))) Vispār es ar to jauno
> biju domājis jaunu
> ūdenssūkni, ne visu dzinēju :-) Kaut gan principā noteikti var atrast
> ārī visu dzinēju
> normālā stāvoklī, kaut vai GAZ-24. Neko modernāku laikam nevajag, ja
> grib reizot
> pa Krieviju. varbūt pat versiju benzīnam A-76 (AI-80)...
> Ruu

Girts Legzdins
SIA Projektam.lv
www.serveru-noma.lv
Tel: +371 26546676
mail: girts.legzdins at projektam.lv
Server rental in data center of Latvenergo
starting from 9.50 LVL/monthly