[Autoliste] Re: Avārijas Krievijā

Ojars Krumins hardcore at parks.lv
Thu Sep 29 22:08:02 EEST 2011

On 11.29.9 21:51, Krescendo Paranoja wrote:
> O, tad jau Ojāram Maskavā patīk- visi brauc, cik miskaste iet

Neesmu teicis, ka man Maskava patīk, bet teikt ka kas būtu kautkas fū fē
arī netaisos.

(PROTAMS-
> izrēķinot ātrumu un loģiskos faktorus, lai viss būtu droši).

Nākas rēķināt. Dzīvot ta patīk... Sieva, bērni majās gaida.

Nu ja kaut kas
> gadās, kļūda aprēķinos, galu galā 1x no 10 000 arī relejs drīkst nenostrādāt.

Sūdīgs relejs. Labam relejam attiekuma kārta ir 10^-16.

> Par Ņujorku gan, Ojār, kļūdies- esmu tur padzīvojis pietiekami lai saprastu, ka
> tā pilsēta ir mega ērta arī ar sabtransu. Liela, protams, bet metro+busu līniju
> pārklājums ir baigi OK. Protams, loģiski izplānotā Manhetena satiksmi padara
> ērtu jau defaultā. Ir pāris šaurās vietas, teiksim Linkolna tunelis no NJ, bet
> to visi zin un respektē. Dienas laikā smagie viskautkur grozās pa centru,
> problēmu nav.

Kādā ziņā kļūdos? Maskavā man arī, ja skatamies visu sabtransu, ne tikai
metro, sanāk visur merīgi aizbraukt. Labi, man no viesnīcas līdz
stacijai ir 5 min ko iet, bet talāk no metro stacijas līdz autobusam ir
3 min, no autobusa līdz darba vietai, 2 min.

Ojārs.