[Autoliste] Re: Fwd: FW: Autoavāriju biežākie iemesli - tabula

Ojars Krumins hardcore at parks.lv
Thu Sep 29 22:01:27 EEST 2011

On 11.29.9 07:49, Juris Knakis wrote:
>       >  erm, pag, par ko tad ir lieta - par negadiijumu vai statistiku ? :)
>
>      Par galīgi nepamatotu muldēšanu, ka atļautā ātruma pārsniegšana ir
>      galvenais negadījumu celonis u.t.t.
>      Ojārs.
>
> =============================
> Galvenais ne galvenais, bet būtisks gan, jo visai liela daļa autmobilistu
> ātrumu sasniegt prot gan, bet, ko ar to sasniegumu tagad iesākt,
> nezin ne vella :-) Tam tak tu piekritīsi? :-)

Jā, piekrītu, bet tikai ja to nesaista ar administratīvajiem
ierobežojumiem. OK, man nav iebildumu, ka kādu soda par ātru braukšanu,
bet es uzskatu, ka pirms sodīšanas CP būtu jāvar pierādīt, ka konkrētais
pārkāpums fiksēšanas vietā ir izrādijies sabiedriski bīstams. Tipa
tantiņa dabūja lekt, kāds strauji bremzēt u.t.t.
Spānijā jau tiesa pilnīgi pareizi izdarija, ka neļāva sodīt to, kas pa
šoseju ar 260 brauca, jo CP nevarēja pierādīt ka konkretais kustības
ātrums fiksēšanas vietā ir bīstams. Un cerēt, ka tapēc ka CP pafukās par
130 uz Jūrmalenes, šoferis pēc tam brauks daudz drošāk, ir nonsenss. Kā
brauca tā brauks. Un 99,(9)% gadījumu arī aizbrauks līdz galam bez
nekādām problēmām.
Tas, ka vadītājus jāmāca "ko iesākt ar sasniegumu" gan ir 100% taisnība.
Ja būs tas izdarīts, tad arī nevajadzes satraukāties par satiksmes
drošību. Tikai redz sūdi jau ir tie, ka valstī neviens no atbildīgajiem
nav ieinteresēts, ka mēs te mācētu braukt patiešām labi, jo uzdevums ir
"iekasēt".

Ojārs.