[Autoliste] Re: Avārijas Krievijā

Ojars Krumins hardcore at parks.lv
Thu Sep 29 21:17:22 EEST 2011

On 11.29.9 16:48, Instigater wrote:

> Pabiju 3 dienas Piķerā. Viņi tieši tā arī brauc, tiesa, uz vietas nav
> tik traki, laikam tomēr tepat pie mums līdz aknām iepazītā mentalitāte
> ļauj raudzīties savādāk. Maršrutkas arī viņiem ir no sērijas "Atrakcija
> - 20 minūtes izbaiļu un esi mājās, cena 60 RUB". Sazinās tikai pa
> rācijām, vai maršrutā nav miliču un bliež pa pilsētu cauri uz kādi 90
> km/h. No apļa izgriezties var arī no kādas 5. joslas, tas nekas, ka
> sazīmētas ir tikai 3. ;-)

Maskavā ar mikriņiem vispar ir pilnīgs caurums no pakaļas. Ir dafiga
dzeltenu busiņu nelegāļu, kuri iestutē stiklā kautko, kas vizuāli
līdzīgs maršruta izkārtnei un mauc pārgrieztām acīm. Pie stūres jamiem
visbiežāk ir no Āzijas vidienes kalnu apvidiem nokāpis cilvis, kas ar
grūtībām sazinās krievu valodā, kuram vispār nav vadītāja apliecības un
nekad nav bijusi.
Traģiskākais uz ko man nācās baig labot savu internālo satiksmes
prognozēšanas algoritmu, bija visādi exPSRS teritorijā ražoti
transportlīdzekļi, kas pie krustojuma apbrauc visus sastājšos gar labo
pusi pa zāli un tad kamēr vēl nav iededzies zaļais, pāri visām joslām
(5, piemēram) nogriežas pa kreisi.
Naktī uz MKADa kautkādi 160 ir stabils stāvoklis. un arī tad vēl
motociklisti, maigi izsakoties, kā stāvošam gāja garām. Sadovoje koļco
dienas vidū uz 110+ es pat itin omulīgi jutos.

Ojārs.