[Autoliste] Re: toposa darbnica

Girts Legzdins [serveru-noma.lv] girts.legzdins at gmail.com
Wed Sep 28 16:16:23 EEST 2011

Ideja l,oti apsveicama.
Cik liela- me-ra- esmu gatavs piedali-ties, ja-apdoma-. Buhankas
projektam telpas jau it ka- ir un pat ve-l taps papildus :)
Protams, ja s(ita-da- telpa- pe-ks(n,i ir uzradies ka-rti-gs pace-la-js,
tad man doma-t, ka rinda bu-s. :)
Plus ve-l cel,ojumu atra-di-s(ana uz baltpalaga, tur gan piedalos :)