[Autoliste] Re: UAZ'a detaļas.

Māra Niedra maara at dagmaara.lv
Tue Sep 27 15:14:14 EEST 2011

mhm. atceros ka bridi, kad veikli vaidzeja apgriezties saura meza celinja, prasiju Enjam vai aizmugure brivs. jaa, briivs, brauc! kops tas reizes nevienam neuzticos, allaz kaapju aaraa, ja tapat neredzu. ari celms bija, kam ar ieskrejienu uzlecam. nenu, kadam kas tads ganjau skiet kas nezeligs, japiekrit.
maara

Māra, bet kā tad uz celmiem izcirtumā norautā gāzes uzpildes uzparikte, kuru nācās labot pie "ātrajiem" meistariem Pērnavā un pēc tam Norvēģijā sodīties, ka salocītās trubas dēļ gāzes uzpilde ilgst pusstundu? (:

zais

2011. gada 27. septembris 13:53 Māra Niedra <maara at dagmaara.lv> rakstīja:

  neka iipasi nezeliga tai Saaremaa nebija. trakaakais, kas forim tika, bij sauliisu ziimeesana no baazes vietas netaalajaa smalkaas grants laukumaa. dajebko parejo izbrauca i kvatra, i spacewagons ari.
  maara

  Nū, Dakņa foris 2008.g. izturēja nežēlīgo apiešanos Sāremā un tak pēc tam vēl bija spējīgs apbraukt Baltijas jūrai apkārt. Un ne ar to vieglāko kravu... Tā kā - foresteris nav tā sliktākā izvēle

  zais,
  2 x forester

  2011. gada 27. septembris 13:09 KPL <kpl.listes at gmail.com> rakstīja:

    aizdoms ka shitie ar visaam elljainajaam rokaam ir pabijushi taalaak
    un redzeejushi vairaak nekaa tu ar savu fori :)

    KPL