[Autoliste] Re: UAZ'a detaļas.

Rinalds Egle rinalds.egle at gmail.com
Mon Sep 26 19:53:46 EEST 2011

sitiet mani ar belarusa skursteni, bet nesaprotu to fanoshanu par
krievu tehniku. :) ieguldot topashu naudu un laiku, saskruuvee kaadu
2l atmo foresteri veco labaak, ar to vismaz var nobraukt 10kkm bez
kapremonta... neenu, ja meerkjis ir sauljoties zem auto un rokas
vislaik eljljaa - tad varbuut... bet ja meerkjis ir apceljot pasauli
un redzeet kautko vairaak par rezerves dalju veikaliem un
autoservisiem, tad es neizveeleetos uazikus/bobikus/njivas...

--
Rinalds