[Autoliste] Re: UAZ'a detaļas.

Imants zai at inbox.lv
Mon Sep 26 14:02:54 EEST 2011

Varu tikai pateikt, ko esmu dzirdējis - filmoram tos beņķus vienkārši
iestellēja pēc apskates. Nedomāju, ka tur kaut kāda legalizēta pārbūve
notika, taču tad ir jājautā pašam saimniekam Arnim (@arnisv)

zais

2011. gada 26. septembris 10:03 Girts Legzdins [serveru-noma.lv] <
girts.legzdins at gmail.com> rakstīja: