[Autoliste] Re: "Veejstikls" - uzmeteeji?

Rinalds Egle rinalds.egle at gmail.com
Mon Sep 26 13:34:44 EEST 2011

nupag - tu pasuuti "stiklu 1 gab.", tev iesainjo "stiklu 1 gab". tagad
tev peec visa izdariitaa peekshnji nepatiik stikls, jo tam nav tavas
miiljaakaas firmas uzdruka. piekam, izskataas, ka stikls nav suudiigs,
vieniigi googlei nepatiik. wtf?! :D

es, protams, saprotu, ka ideaalaa gadiijumaa servisa pienjeemeejam
vajadzeeja tev iedot paraxtiit papiiriiti, kur buutu uzraxtiita stikla
firma, izmeers, kraasa, utt, iespeejamie riski un garantijas
nosaciijumi. betnu... taa es *tieshaam* nesaprotu, par ko shajaa
gadiijumaa ir ceptne, atskaitot par to, ka tev likaas un tu biji
pienjeemis kautko...

Rinalds