[Autoliste] Re: Vajadzīgs viedoklis par pretkorozijas apstrādi

arc arc at intelectuals.net
Thu Sep 22 23:44:49 EEST 2011

Ginc wrote, On 09/22/2011 10:54 AM:
> Vispār slēgtajām vietām krāsas gan nav labākais. Nav tik plūstošas kā
> elļainie pasākumi. Es lietoju tadu pārklājumu: RILAK 2k epoksīda
> prektkorozijas grunts 2 slāņi + 1 slānis RILAK 2k poliuretāna krāsas +
> Dinitrol ML + Dinitrol 479 (uz ārējām virsmām). Bet uz visu auto tur
> materiālos tie paši 40+ lati arī aizies.

nu tu jau ar te noskaitiiji :) visu tevis pieminēto nu nekādi nevar
sapūst uz auto 2h laikā :-)))) (kā bija piedāvājumā)
neneu, sapūst var, bet tad jāga būs maza ;)
bet taisnība. rilaks razho visādas labas lietas, turklāt par labām cenām
un ar sakarīg;am specifikācijām

http://www.rilak.lv/?lng=lv&id=begin&idd=produkcija&dbfn=metal

=)
arc