[Autoliste] Re: Vinčas

Martins martini.zupa at gmail.com
Tue Sep 13 00:55:09 EEST 2011


Kadam nolukam. Parasti nem ar vilkstpeju auto masa reizinats ar 1.5,
elektrisku, komplekta ar zelejas akji. Tipiski ComeUp 9500 (cipars vincss
modelii parasti norada vilceejspeeku lbs-os) vai kiniesu un polu analogus.
Ja grib mersedesa klases vinchu tad Warn parasti. Ir sastopami ari visadi
jaunrades brinumi ka divatrumu vincas un tadas ar piespiedu gaisa dzesesanu
utt. Ja draudzejas ar galvu tad var likt ari mazaku vinchu neka teoretiski
vajadzetu un konstatejot ka nevelk lietot triisi (labs maksaa.30-40Ls bet
var taisit ari samoduju pa leeto). Tad atrums 2x mazaks bet celiens 2x
lielaks. Es ta loti labi tieku gala ar akmens laikmeta  8000lbs Warn uz LR
Disco (Diaco ir smags), esmu pa ziemam pus mikrorajona un pa celam graavjos
sastaptas puspiedzinas un kauna kritusas pilnpiedzinas valkajis, kaa arii
buvgruzu konteinervedeju izvilcis, fuuri ar trisssiigo puspiekabi (par to
pat paldies pateica ar cepuminiem jo maizniicas fuura bija), visadus Volvo
XC90 un citus brasos kupenu shturmetajus.

Tie kas dodas nopietni bezcelaa liek ari hidraulikas. Piedzina no hidrosukna
ar ellu. Popularakais uzstadiaanas veids parasti populars uz TLC motoriem ir
pagarinat klokeni un uz tas uzsedinat zobratu kas pa kjedi piedzen sukni.

Kas var atlauties un var sameklet.uzliek ari originalo mehanisko, bet tadas
ir baiss retums un attiecigi maksa. Vel lielaks retums ir pastaisita
mehanika (skatit Boicova Open klases TR aparatu, tur ir kosmodroms jau).

Vel citi bezcelotaji lieto divmotoru elektriskas vienu tadu pasi lietojam
gonkaas, razo Gigglepin UK. Tad var atlauties mazaku parnesumu un attiecigi
atraku darbibu. Ar tadu auto mierigi cel pa vertikalu sienu augsa.

Ja negribas elektrisku vincu tad var hidraulikai vai mehanikai piedzinu
meginat taisit uz PTO ass ja tada autinam sadalenee ir. Parasti tas ass
nevienam nav ieliktas pat ja varetu, attiecigi japasuta... Vienigo tad visas
operaacijas kopaa ar sadaleni, kas reizeem kaarpoties ir pluss bet reizeem
miinus (reizem vienads atrums vincai un ratiem noder bet cita reizee
traucee).

Trose standarta dzipam kuram vinca ir tikai ka glabins neparedzetam
situacijam parasti terauda, 8mm, sporta jau 9 un 10. 8mm tapec ka parasti
mazai lietosanai nevajag zveeriigas jaudas, mazaaka diametra trose uz
barabaana uziet vairaak un attiecigi talak var vilkties, ka ari ja vinca ir
9500lbs un vilcejs sapinas meistariba tad tas paarraus trosi, nevis salauzis
vincai korpusu vai izraus plauktu vai nosvilinas motoru un akji). Var lietot
ari sintetisko striki bet dargi un lielaka aukleasanaas ar to strikji jo kad
piedzen ar pilnu zemi tad jamazgaa un to nevar striket spriegotu gar cietiem
prieksmetiem jo tiiri labi pluuksnojaas un dilst. Labs viduscels starp
prastu teeraudeni un sinteetiku ir puleetaa teerauda trose. Taa ir daudz
vijiigaaka un ataauciigaaka par parasto teeraudeni bet nav tik laba kaa
sinteetika, bet nav arii tik kapriiza kaa sinteetika. Vieniigi nevienam uz
vietas parasti nav 8mm un ir labi ja ir 9mm. Ja nav uz vietas tad parasti
dabut var, tikai japerk uzreiz 250metri...

Bet vispaar labaak izstaasti konkreeti ko gribi.
On Sep 13, 2011 12:13 AM, "Instigater" <instigater at projektam.lv> wrote:
> Sveiki,
> cik atceros, te pāris 4x4 fanāti apgrozījās. Varbūt varat pastāstīt, cik
> niknas vinčas parasti ir aparātiem? Iespējams, ka kādu uz stundiņu arī
> par godīgu samaksu varētu pieaicināt uz vienu darbiņu.
>
> --
> Instigater
> Serveru noma Latvenergo datu centrā - sākot no 9.50 Ls/mēn
> www.projektam.lv
>
>
> _______________________________________________
> Autoliste mailing list
> Autoliste at lists.autoliste.lv
> http://lists.autoliste.lv/mailman/listinfo/autoliste
-------------- next part --------------
An HTML attachment was scrubbed...
URL: <http://lists.autoliste.lv/pipermail/autoliste/attachments/20110913/5301752f/attachment.html>


More information about the Autoliste mailing list