[Autoliste] Re: Jumta sliedes

arc arc at intelectuals.net
Sun Sep 11 22:37:24 EEST 2011

hardcore at parks.lv wrote, On 09/09/2011 10:44 AM:

> nenostrādātām lietām gar kurām var fiksi saskrāpēt rokas. Monblāņiem ir
> viena slikta figņa - steiņu galu aizsargplastamasas / korķīši mīl
> nokrist un pazust.

kopsh kura laika ta tie aatrumu ietekmee????

=)
arc

a bagazhnuiekprichendaaljus - jaa tamaa pat liepaajas/kulmanja krustaa
jaapeerk.  reiz mekleeju ko specifisku - nebija jamiem, bet kekss
aizhaaja parakaaties pa kompi un aatri bij apaklaj ar lapinju uz kuras
bij addrese kur atrast to ko man vajag un kaa tieshi to ko man jvajag
sauc :-))

laigan jaaatziist - visi tie prichendaalji ir neadekvaati daargi.