[Autoliste] Re: Sveicieni no Rumānijas/Igaunijas

Adro adro at eriga.lv
Fri Sep 9 16:02:28 EEST 2011

Ja tu būtu izlasījis, kas tur rakstīts bez rozā brillēm, tad skaidri
redzētu, ka tiek runāts par to, ka valsts uzņēmumiem, lai tie darbotos
efektīvi, ir jādarbojas pēc brīva tirgus principiem un valsts tās
ierēdņu personā nedrīkst nodarboties ar to vadīšanu. Šī ir ļoti
liberāla koncepcija ar kuru tiek izslēgta valsts iejaukšanās uzņēmumu
pārvaldīšanā.

Ernests

2011. gada 8. septembris 21:56 ramonz <krani at inbox.lv> rakstīja: