[Autoliste] Re: Jumta sliedes

Ginc ginc at pie-dabas.net
Fri Sep 9 10:38:49 EEST 2011

Piemēram šite: http://www.autogross.lv/
Man ir stieņi abiem auto - vieni Thule, otri MontBlanc. Principiālu
atsķirību nejūtu, tik Thule ir nedeudz labāk nostrādāti - plastmasas
biezākas utt. Var jau izvirst un pirkt tur visādus "aerodinamiskos"
alumīnija stieņus utt., bet tām 4ām reizēm gadā kad šamos lietoju - arī
tērauda kvadrātiskie ir OK.

G,