[Autoliste] Luksafora darbības pārregulēšans efekts

Instigater instigater at projektam.lv
Fri Sep 9 10:05:58 EEST 2011


Sveiki,
neliels prieks Jūrmalā par viena luksafora darbības režīma pārkārtošanu. 
Krustojums pēdējais (Viesura/Pērkona) un priekšpēdējais 
(Dārzkopības/Pērkona) Rīgas virzienā. Rakstu no Lielupē mitoša ļautiņa 
skatu punkta. Pavisam sen bija tā, ka izbraucot no Dārzkopības ielas 
puses un nogriežoties Rīgas virzienā ņemot pagriezienu plakaniski, 
varēja paspēt izbraukt pa pēdējo zaļo 4 auto Viestura ielas krustojumā. 
Pārējie palika pie sarkanā. Laikam kādam šie sprortisti nepatika un 
luksafora pagrieza aptuveni 5 sekundes agrāku, līdz ar to absolūti visi 
stāvēja pie sarkanā, kas izgriezušies no Dārzkopības ielas un rindā 
sastājās arī tie, kas brauc taisni no Kauguru puses.
Pirms 3 dienām Viesura/Pērkona luksaforu pārregulēja. Tagad ir tā, ka 
pie luksafora stāv parasti 4 auto, kas nav paspējuši iepriekšējo zaļo 
paņemt. Tad mierīgi izgriežoties no Dārzkopības ielas (aizripojot ar 
aptuveni 35 km/h ātrumu, luksaforā iedegas zaļais, līdz ar to vairums 
auto pat nesabremzējas un cauri krustojumam izbrauc ar to pašu ātrumu, 
bet bez starpas ar iepriekš stāvošajiem. Tajā pašā laikā tiek dots 
starts no Kauguriem braucošajiem Dārzkopības krustojumā. Līdz ar to arī 
tur stāvošie pievienojas rindas beigās un veiksmīgi saķēruši iepriekšējo 
asti, luksaforu caurbrauc jau ar max atļauto. Pie tam laiki saregulēti 
tā, ka absolūti neveidojas rinda un visi ar pirmo zaļo tiek pāri.
Rezumējot: 2 gadi laika un 2 luksafori ir noregulēti ideāli. ;-)

-- 
Instigater
Serveru noma Latvenergo datu centrā - sākot no 9.50 Ls/mēn
www.projektam.lv




More information about the Autoliste mailing list