[Autoliste] Re: Sveicieni no Rumānijas/Igaunijas

Ģirts Karnitis girts.karnitis at di.lv
Wed Sep 7 16:53:39 EEST 2011

Kā pierādīja 70 gadi CCCP un tagad dažādas pussociālistiskas valstis -
Zviedrija, Grieķija utml, tad sociālistiskais attīstības ceļš ved uz
nekurieni.  Nesen klausījos, kā vīri no Zviedrijas bija dikti nesajūsmā -
sistēma kļuvusi to sociālistiska, ka gudrākie no turienes mūk prom, jo viņu
algām sanāk tik neadekvāti nodokļi, ka nav vērts censties. Vienīgais
variants - šitādu sistēmu var noturēt tad, ja ir situācija kā Norvēģiem -
jamajiem nafta ir tik daudz, ka noslīkt var. Diemžēl LV ar naftu ir pašvaki.

Un lai arī es strādāju izglītības iestādē un mācu jauniešus, tomēr es
papildos grozos un mani ienākumi ir gana ok - ja šeit kāds gudrinieks uzliks
vēl lielāku sociālismu (megaprograsīvu nodokli utml.), tad es arī sākšu
nopietni pārdomāt - varbūt man savas smadzenes kustināt kādā citā pasaules
vietā. (Skaidrībai - visi mani ienākumi tiek aplikti ar nodokļiem - saņemot
nodokļu aprēķinus katru gadu jāķeras pie validola ieraugot tos skaitļus).

Ģirts,
Laikam kapitālists līdz apeņu vīlēm.