[Autoliste] Re: Sveicieni no Rumānijas/Igaunijas

Instigater instigater at projektam.lv
Tue Sep 6 16:17:25 EEST 2011

On 06.09.2011 14:05, Juris Knakis wrote:

>     Ja tas veikals nodrošina ceļu policijas, ātro, ielu remonta u.c.
>     pakalpojumus, tad (un šoreiz tas nav stāsts par šo pakalpojumu
>     kvalitāti) tas sanāk kā iet uz restorānu ar sav cuciņ!

> A kāda vaina uz restorānu ar "sav cuciņ' "? :-) Krievu laikos gājām uz
> restorānu
> ar savu šņabi un koni - krogā tas bija 2x dārgāk. Ar savu barību arī
> mēdzām iet -
> mans kolēģis bij baiss makšķerēšanas fans, reizēm, kad trāpījās cienījams
> zius, mēdza Vecāķos iedot krogā, lai sagatavo (pašam baigā ņemšanās), un
> [...]
Es šitā LuLu picērijā tagad eju ar savu koliņas pudeli. Kuru nopērku
turpat 20m blakus esošajā veikalā. Uzcenojums 70% apmērā lieliski modina
žīdu pat tad, ja tie ir tikai santīmi. Galu galā, pudeles arī ir precīzi
tādas pašas (iespējams, ka piegādes auto pat tas pats).

Serveru noma Latvenergo datu centrā - sākot no 9.50 Ls/mēn