[Autoliste] Re: Sveicieni no Rumānijas/Igaunijas

Ģirts Karnitis girts.karnitis at di.lv
Mon Sep 5 10:23:40 EEST 2011

Ojārs varbūt naidīgi izturas pret privātuma „garīgajiem” jeb orālajiem aizskārumiem, bet pret to, ka materiālās vērtības aizskar, nacionalizē vai kā citādāk ekspropriē viņam patīk.

Ģirts

Nevar saprast, kāpēc Latvijā par labu politiķi tiek uzskatīts tikai tāds, kurš ir pliks kā baznīcas žurka. Ja jau viņš sev neko nav sastrādājis, tad kāpēc tauta cer, ka jamais kaut ko jēdzīgu tautai sastrādās?