[Autoliste] Re: Sveicieni no Rumānijas/Igaunijas

Ojars Krumins hardcore at parks.lv
Mon Sep 5 08:12:43 EEST 2011

On 11.4.9 19:41, Ģirts Karnitis wrote:
> Ojār,
> Ņemot vērā tevis rakstīto, es izdaru secinājumus, ka Tu nemāki toleranti izturēties pret CSN un bieži vien nejēdz tos ievērot - tagad Tu drīksti paņirgāties par sevi - lielisko šoferi.

Jā, es esmu galīgi netolerants antisemītisks rasists, kas principā
neievero sat. not. punktu, kas skar atruma ierobežojumus (pārējos
ieveroju), neciešu seksuālās minoritātes, kad tās demonstrē savas
atšķirības, esmu pret publisku politkorektumu, naidīgi izturos pret
privātuma aizskārumiem un jebkādiem kontroles vai cenzūras mehānismiem
tīmeklī. Un ko Tu man padarīsi :D :D :D (ROFL). Un tas viss tikai tapēc
ka cilvēce savā trulajā humānismā, lojalitatē, tolerancē, politkorektumā
u.t.t ir aizgājusi pilnīgā sviestā.

Ojārs, dumpīgs anarhists ša pedālēs uz darbu...