[Autoliste] Re: Sveicieni no Rumānijas/Igaunijas

Rich richlv at nakts.net
Fri Sep 2 13:18:46 EEST 2011

On 09/02/11 07:27, Juris Knakis wrote:
>     Mani kompleksi ir mana darīšana :P Piedod, bet es nevaru nepaņirgāties
>     par mūziķiem, kas bez datora nevar ierakstīt dziesmu, par šoferiem, kas
>     bez datora nevar virtuozi aizstūret līdz galamērķim, par pilotiem, kas
>     bez datora nevar novadīt lidmašīnu, par sekretārēm, kas bez datora
>     nevar
>     uzrakstīt dokumentu u.t.t. Tā var daudz lietas uzskaitīt.

nevaru nepanjirgaaties par cilveekiem, kas bez nazha un seerkocinjiem
nevareetu izdziivot. un uzrakstiit dokumentu.
imho taa taada bish intelektuaala tuvredziiba - noniecinaat jaunus
darbariikus. jaa, protams, mees varam nedaudz satraukties par veco
speeju zudumiem, bet ja tev ir jaasatraucas par 10 gadu izmainjaam...

esmu paarliecinaats, ka veel joprojaam dziivi vecaaka gadagaajuma
cilveeki speetu uzskaitiit kaudzi ar lietaam, kuras tu nemaaki. vinji
par tevi nenjirgaajas, jo aciimredzot ir gudraaki.

es nevareetu uzpiit virvi, kurai uzticeet savu dziiviibu (lai gan bish
tas ir meegjinaats) vai apkalt zirgu (nee, to es pat meegjinaajis
neesmu, tikai dazhas naglas izkalis :) ). varbuut veelies par mani
panjirgaaties ? :)

>     Ojārs

> Nja, nevar nepiekrist ...Reizēm ienāk prātā doma, kā šodienas jaunā paaudze
> dzīvotu, ja viņus pārceltu kaut uz 1990. gadu, kad datoru nebija, mobilo
> telefonu
> nebija, pat TV bija tikai 3 programmas, pat alus bodē bija no reizes uz
> reizi un
> tikai stikla pudelēs :-)))) Pat faksa aparāts likās 8. Pasaules brīnums
> esam...

ruu, nu beeeidz. kaa ta tu dziivotu, ja tevi paarceltu uz bronzas
laikmetu ? :)
tik taalu pat nevajag - njemam kaadus 15. gadsimtus vai taa.
iedomaajies, NAV MOTORU ! :D

> Kā mainās laiki un tikumi :-)

un kaa to jaamaak saprast un pienjemt. neapgalvoju nemaz, ka es to maaku
- paskat, neseezhu shmitterii ;)

--
  Rich