[Autoliste] Re: Sveicieni no Rumānijas/Igaunijas

Māra Niedra maara at dagmaara.lv
Thu Sep 1 23:56:49 EEST 2011

kads gan tam sakars ar augumu... savukart Ojaram - nevar, nemak vai negrib
ir dazadi jedzieni.
maara

On 11.1.9 12:07, Rich wrote:

> ojaar, tas bija domaats taa, ka tev kaa gara auguma cilveekam ir
> sasodiiti lieli mazveertiibas kompleksi, ja jau shitaa visu laiku
> jaaplaataas un jaameegjina buutu krutaakam par visiem :)

Mani kompleksi ir mana darīšana :P Piedod, bet es nevaru nepaņirgāties
par mūziķiem, kas bez datora nevar ierakstīt dziesmu, par šoferiem, kas
bez datora nevar virtuozi aizstūret līdz galamērķim, par pilotiem, kas
bez datora nevar novadīt lidmašīnu, par sekretārēm, kas bez datora nevar
uzrakstīt dokumentu u.t.t. Tā var daudz lietas uzskaitīt.

Ojārs