[Autoliste] Re: Sveicieni no Rumānijas/Igaunijas

Instigater instigater at projektam.lv
Wed Aug 31 17:49:36 EEST 2011

On 2011.08.31. 15:56, Janis Berzins wrote:
> Vai kaads zina kaa straadaa "Lane assistant" praktiski?
>
> Adaptiivo kruizkontroli esmu iepazinis, super.
Adaptīvā kruīze iekš man piederoša auto noteikti vēl ir tāla nākotne,
toties Lane assistant manā izpratnē būtu tā, ka auto cenšas turēties
savā joslā (par pamatu ņemot priekšējā skata kameru un ceļa līnijas)
piestūrējot ar elektriski vadāmo stūres pastiprinātāju, pēc sajūtām
varētu būt tas pats, kas turēties iebrauktajās risēs uz gluda asfalta
ceļa. Ir auto, kas ir neitrāli, ir tādi, kas lec ārā un ir tādi, kas
raujas iekšā risēs, bet tas arī no riepām ir ļoti atkarīgs.

Serveru noma Latvenergo datu centrā - sākot no 9.50 Ls/mēn