[Autoliste] Re: Sveicieni no Rumānijas

Girts Legzdins [serveru-noma.lv] girts.legzdins at gmail.com
Fri Aug 19 21:13:13 EEST 2011

Nau jau tik traki nemaz, vajag tikai izbraukt ārpūs neliela vietējā
līmeņa Ķengaraga un viss ir OK. GoldenSandu centrā ir viss ok ar
pludmali un bāriem tajā, veikali, jaunieši, ballītes, tualetes u.c.
stuff, kas šinī rajonā neir, vai ir nekvalitātē.
Taksis ir lētāks nekā trīs kokteiļi pludmales bārā :)
Tā kā, esam ielidojuši tikai uz hoteli, jo iepriekš, kad biju Bulgārijā
(http://www.itpeople.lv/blog/2009/04/22/triproadtrip-turkiye-day-1-14),
arī viss bija OK.
Sīkāk par šodienu -
http://www.itpeople.lv/blog/2011/08/19/trip-transfagarasandiaries2k11-day08

acid|burn

--
Girts Legzdins
SIA Projektam.lv
mail: girts.legzdins at projektam.lv
Server rental in data center of Latvenergo
starting from 9.50 LVL/monthly