[Autoliste] Re: Ziimes Apstaaties aizliegts un P

Māra Niedra maara at dagmaara.lv
Fri Aug 19 21:01:58 EEST 2011

esi laba sieva, aizdari ar kechupinju :D
maara

Piedodiet, ka divreiz aizsūtījās. Bet viss stāsts sākās no vakardienas
Beztabu sižeta reklāmas, un šodien bija arī pats sižets, kuru gan  tikai "ar
vienu aci" redzēju. Tur ir vēl interesantāk. Noteikumos teikts, ka zem
tiltiem un estakādēm stāvēt nedrīkst. Bet šur tur zem estakādēm ir saliktas
maksas P. Un, cik saprotu, policija līmē plāksterus. Neredzēju, ar ko viss
beidzās.
Vineta