[Autoliste] Re: Ziimes Apstaaties aizliegts un P

Karlis karlisd at gmail.com
Fri Aug 19 13:20:31 EEST 2011

Iesaistiet strīda risināšanā CSDD! Šoreiz tas varētu būt gana
pārliecinošs elements.
Mūsu CSN sarakstīti vietām tiešām ne pārāk loģiski, par tām pašām
piekabēm CSDD un CP vienmēr ir strīdējušies un katram nākamajam
klerkam savs viedoklis...
Skaidrs, ka "(X) ZONA" posmos tikai ar [P] varnorādīt uz vietām, kuras
atceļ (X) funkcionalitāti, tāpat, ja zonas nav. Vēl viens piemērs -
autobusa pietura aiz (X) - tajā atļaits piestāt netraucējot sabtransam
līdz 5min iekraut/izkraut pasažierus.

2011. gada 19. augusts 11:44 Vineta Rubene
<Vineta.Rubene at lattelecom.lv> rakstīja:

Karlis