[Autoliste] Re: Sveicieni no Rumānijas

Girts Legzdins [serveru-noma.lv] girts.legzdins at gmail.com
Thu Aug 18 22:49:49 EEST 2011

Nu, vecais! Man jau dikti likās, ka Tu pats man šito dumību iestāstīji,
ka "Ja saldumus ēst nedrīkst, tad tas nenozīmē, ka nedrīkst uz tortēm
skatīties"
  :D

Girts Legzdins
SIA Projektam.lv
www.serveru-noma.lv
Tel: +371 26546676
mail: girts.legzdins at projektam.lv
Server rental in data center of Latvenergo
starting from 9.50 LVL/monthly