[Autoliste] Re: Sveicieni no Rumānijas

Girts Legzdins [serveru-noma.lv] girts.legzdins at gmail.com
Thu Aug 18 22:25:39 EEST 2011

Nu, Tu zin', tā...
Pāris pa visu Rumāniju tika sazīmētas, bet cik ar čomu apspriedām, tad
visas uz beigu galu paliek pat riebīgām čigānietēm ar līkiem deguniem.
.. bet tā tiešām pāris tikai. Kārtējais roadtrips, kurā pārliecinos, ka
Latvijas tantes tomēr ir visforšākās.
Aber šeit iekš Balgārijas, kur tagad baudam cenā iekļauto šmigu, gan ir
vairāk tās gaļas, bet visticamāk, ka tūristes...

acidburn

Girts Legzdins
SIA Projektam.lv
www.serveru-noma.lv
Tel: +371 26546676
mail: girts.legzdins at projektam.lv
Server rental in data center of Latvenergo
starting from 9.50 LVL/monthly