[Autoliste] Re: Auto paardoshana uz nomaksu

hardcore at parks.lv hardcore at parks.lv
Wed Aug 17 10:21:57 EEST 2011

Kamēr beidzot vienam ir
 parādījusies interese (neredzot auto) ņemt uz nomaksu.
 Negribās uzrauties uz zapadlu...

	 Es teiktu ka tur "spīd" zapadla. Pēd laikā vispār id dizgan
aktīvi palikuši "vaimanātāji" ka ai ai ai, bankai esmu
parādā, kredītu / līzingu nedod, dzīvot gribas normāli, kredītu
tāpēc nemksāju, mašīnu vajag u.t.t. Tikai pamanās pazust
parasti nevis pēc pirmā vai otrā, bet pēc kāda piektā
maksājuma. Tipa sarunātajā dienā zvana ai man te  šodien
naudu nevaru atvest, būs pēc nedēļas. Reizēm pēc tās nedēļas
arī atved un tad nākamajā ciklā pazūd. Un tad ej nu meklē viņu
ar visu savu līgumu... Pat ja atrod ar policiju, tad panesās
vaimanas...
	Ojārs, šitos kadrus sastapis kad švāģeris savu auto
tirgoja.