[Autoliste] Re: xenona liimenja regulatora deveejs

Karlis karlisd at gmail.com
Tue Aug 16 13:49:06 EEST 2011

Par TA un gaismu augstuma korekciju no salona - ja vienam lukturim
darbojas un otram ne - 2.

Par migliniekiem - pakaļējiem - ar akmeni! Parasti visi viņus ieslēdz
jau pie viegla lietutiņa un neslēdz laukā vēl 3 nedēļas. Pats esmu
pāris reizes mūžā pieredzējis tādas lietus gāzes vai tādu miglu, kad
tas būtu noderējis. Priekšējāš miglas šad tad var ieslēgt, lai
"omulīgaka sajūta".
Tāpat lētos zenonus - ar akmeni!!!

Par OCTA - man pēdejā laikā sanāk lētāki tie, kuri maksā normāli :)

2011. gada 16. augusts 12:21 agrisp <agris.listes at gmail.com> rakstīja:

Karlis