[Autoliste] Re: xenona liimenja regulatora deveejs

JanisD 3ciems 3ciems7 at gmail.com
Tue Aug 16 01:47:22 EEST 2011

es nebiju domaajis moraalo dalju. tu briiniijies, ka zhikam ir, es
saku, ka var arii zhiks atljauties. ja pofig par paareejiem. un ljoti
daudziem ir pofig. tas pats ar octa apdroshinaashanaam. tip, "pofig,
ka vinji neizmaksaas, ne jau man. a man za to leetaak".. pie tam
cilveeki biezhi vien citaa zinjaa ir ok.