[Autoliste] Re: par tam ziimeem Jelgavaa

Martins martini.zupa at gmail.com
Mon Aug 15 19:39:28 EEST 2011

Dodu pretpiemēru Jelgavai:  Regulāri braucu pa Rīga-Ventspils, tur ir
gāāāāārš posms ar jaunu asfaltu uzliets no Tukuma apļa līdz Tukuma
otram ceļam. Tur pirms laika bija ātruma ierobežojumi kad bija
nofrēzēts vecais asfalts, bija kad asfalts vietām bija dažādos līmeņos
u.c. bīstamās situācijās. Tagad tur ir normāls asfalts vienā līmenī un
ir aizvāktas visas ierobežojošās zīmes, tās palikušas ir tikai abos
galos, kur vēl nav salaists vecais ar jauno asfaltu un ir atbilstoši
asi palēcieni (un arī tad aiz bīstamā posma ir ātrumu ierobežojošās
zīmes anulētājzīme uzstādīta). Šobrīd tur nav ne krāsojums uz asfalta
pa vidu, vai malām, nav arī grants apmale uztaisīta vienā līmenī ar
asfaltu. Un neviens tur nesitas (nav stikla kalni un nodeguši auto pa
grāvjiem utt). Satiksme notiek jauki, normāli, raiti.

Papildus: tur pa dienām bija ātruma ierobežojumi, kad notika darbi uz
ceļa konkrētā posmā. Vakaros, kad darbi bija beigušies, tās zīmēs
praktiski vienmēr bija aizgrieztas tā lai tās "nedarbotos". Par to arī
viņiem paldies.

Un es esmu reti pateicīs darbu veicējiem par to, ka viņi ar galvu domā
un tur šobrīd var normāli braukt, nevis ierobežo ko vien var.

M.