[Autoliste] Re: par tam ziimeem Jelgavaa

KPL kpl.listes at gmail.com
Mon Aug 15 17:16:51 EEST 2011

Uh aarpraac. Pagaashnedeelj tur izbraucu cauri, nu - nepatika ka pa
tuksho uz 30 jaavelkas, bet kaukaa taas paareejaas ziimes netrauceeja
itin nemaz. Ja peec apstaakljiem ziime uz mani neattiecas, es vinjai
nepieveershu uzmaniibu.

Par dariishanu vai nedariishanu - es neesmu sevi pasludinaajis par
kaukaadas sabiedriibas daljas tiesiibu aizstaavi, kaa te viena otra
saborg.  Un pilniigi noteikti, apkaarteejais sabiedriibai ir labaak un
droshaak, ja es neko nedaru :)

KPL