[Autoliste] Re: Skaļrunis durvīs...

Ģirts Karnitis girts.karnitis at di.lv
Mon Aug 15 16:01:24 EEST 2011

Tā kā es galvenokār klausos audio podkāstus, tad man skaņas nianses tam, ko
daži veči angliski muld ( (C) mans bērns) ir stipri vienaldzīgas. Bet mani
interesē gana operatīva satura izmaiņa, ko es panāku savu telefonu katru
dienu sinhroinizējot ar kompi. Ar matricām vai SD kartēm būtu lielāks
čakars.
Ģirts