[Autoliste] Re: par tam ziimeem Jelgavaa

Mara Niedra maara at dagmaara.lv
Mon Aug 15 14:12:52 EEST 2011

"Te Daina no Jelgavas. Es izlasiju jusu vestuli pirms atbildeju. Tas zimes
tiks novaktas. A, jus par apdzisanu? Bet tur nav divu joslu. Ka jus zinat ka
ir - markejums nav uzkrasots. Vispar es par projektu atbildu, nevis par celu
noteikumiem. Blablabla..."
Izvelejos nelaut vinai sakaut mani ar pieredzi. Jasaka... bus vien man
japiekrit viedoklim, ka cela zimes izliek idioti. Lidz sim kauka turejos pie
parliecibas, kas tas tiek izvietotas pardomati un pamatoti. Ka izradas -
naivi, maara, loti  naivi. Un vel - ganjau sai Dainai ir ari vaditaja
aplieciba...
maara

Jā, viņi taču tās zīmes noņems. Ko gan vēl Tu gribēji, Māra NiedrE? (((((:

zais

2011. gada 15. augusts 11:56 Mara Niedra <maara at dagmaara.lv> rakstīja:

	Tatata. Aizsutiju Jelgavas domei sekojoso –

	“Vēlos precizēt sekojošu niansi – kādēļ visā remontējamās ielas
garumā (tātad – ik aiz šķērsojošas ielas) ir izlikta ātrumu ierobežojoša un
apdzīt aizliedzoša zīmes? Ar ātrumu viss, bez šaubām, kārtībā, taču kā tieši
tur būtu iespējams apdzīt, pat ja kāds saņemtos to realizēt..?” Un pieliku
klat izvilkumus no CSN – apdzisanas definiciju un 97. Uz ceļiem, kur ceļu
satiksme notiek divos virzienos un ir četras vai vairākas braukšanas joslas
[…] tajā ceļa pusē, kas paredzēta braukšanai pretējā virzienā, atļauts
iebraukt, tikai nogriežoties pa kreisi vai apgriežoties braukšanai pretējā
virzienā.

	Pielikuma, kurs, ceru, ietrapis liste, fantastiskaa atbilde.

	m.