[Autoliste] Re: Galvas bliives simptomi

KPL kpl.listes at gmail.com
Thu Aug 11 12:05:32 EEST 2011

hwz, vajadzeetu buut pie tiem kas galvas remontee. Vieni bij ogree
http://www.ramoto.lv, otrs dzirdeetais kantoris ir kaukur gaujas ielaa
pie brasas tilta.
Nevienu no vinjiem gan taa ar neapmekleeju.

Vieniigaa saape ka taadi kantori buutu ieintereseeti par sapliisushu
pasludinaat arii galvu kura nebuut taada nav.

KPL