[Autoliste] Re: Pilnvara Igaunijai.

arc arc at intelectuals.net
Wed Aug 10 22:54:02 EEST 2011

Krescendo Paranoja wrote, On 08/10/2011 02:01 PM:
> Ja teu paredzēta braukšana, tad jāizstudē kārtīgi, gan jau motherguuglis
> palīdzēs. Toll box jāpasūta pāris dienu iepriekš, to nevar nopirkt uz
> robežas kā Lietuvā un citās normālās valstīs. Dokumentu saraksts, kas
> jāiesniedz, arī garš. Vajadzēja redzēt, kas notikās uz tās robežas 1.07-
> fūres/busi rindām vien, izmisuši šoferi sev plēš apspalvojumu etc:)
>
> KH,
> turpmāk caur Polijai tikai ar vieglo.

mmm, slinkums googlet ;) vai tomeert nevar siiskas noraades.
tuvaakajaa laikaa akkal bij plaanots aizsskriet ar busekli uz .de
varbuut ka tomeer nevaig ;)

turklaat tas jeedziens - komerctransports - ar man uzdzen bazhas, kasnu
kuram tas ir, citam buseklis bez logiem ir kt, citam nau, lv skaitaas
kravas-pasazhieru :)

=)
arc