[Autoliste] Re: Pilnvara Igaunijai.

Karlis karlisd at gmail.com
Wed Aug 10 14:05:38 EEST 2011

A kā ir ar pilnvarām Ukrainā ar vieglo?
Esmu dzirdējis, ka tur vajagot notariālu pilnvaru pat tad, ja auto
īpašnieks sēž blakus, bet šoferē cits. Tas tiesa?

Drīkst padalīties arī par citām lietām, ko jāzina, braucot uz to zemi
ar auto, t.sk. robežas šķērsošanu

2011. gada 10. augusts 14:01 Krescendo Paranoja
<krescendoparanoja at inbox.lv> rakstīja:

Karlis