[Autoliste] Re: Fwd: Re: pilniigs offt: par operatiivaa transporta staaveeshanu

Karlis karlisd at gmail.com
Wed Aug 10 13:56:35 EEST 2011

Sākas strīdi strīdu pēc :)
vienvārdsakot - cik sapratu no teksta, nevis bildes (vairums
komentētāju pie ziņas, šķiet, nebij lasījuši tekstu, bet futouzņēmumā
par trlīdz kustības ātrumu grūti spriest), tur nedrīkst apstāties (jo
ir gājēju pāreja), bet melnais auto ir pilnībā apstājies un ne tāpēc,
lai palaistu gājēju.
Tātad, runa šeit ir tikai un vienīgi par apstāšanās un stāvēšanas
noteikumu pārkāpšanu nevis par OTL. Cik es atceros no izmaiņām CSN par
viņu stāvēšanu - runa bija par to, ka, lai viņi stāvētu kur pagadās
bez mirdzugunīm, šiem jābūt krāsotiem. Ja viņiem ir baltpelēks
(ātrajiem/vugd - atkal savs) krāsojums - viņi droši var stāvēt kur
pagadās un darīt savu darbiņu. Savukārt, pelēks subārs ar izslēgtām
midrzuguntiņām, ir netrafarēts, viņš tā darīt nedrīkst.
Viena pati lustra šim subāram nozīmē, ka viņš drīkst pārkāpt
apstāvēšanas noteikumus. Dzeltena lustra = tas pats, tikai pildot
pienākumus.

Ja pieejam tam visam no loģiskās puses - stresa par daudz. Vai
konkrētajiem iekarsušajiem rakstītājiem dikti patiktu, ja karstā
vasaras naktī, kad visi logi atvērti, 3:00 ātrās palīdzības auto
piebrauktu pie viņu daudzdzīvokļu mājas kāpņutelpas, pilnā balsī
aurodama un pirmo stāvu dzīvokļus piemirgodama ar zilo gaismiņu. Bez
skaņas signāla nevar, jo lūk jābrauc pa trotuāru un zālāju (kur nakts
vidū, protams, nav neviena, kuru varētu nonest). Vienam no mājas
iedzīvotājiem sirds noraustījās, pārējie visi mostās, lai nākamā dienā
darbā būtu neizgulējušies. Toties noteikumi ir ievēroti. Forši?

2011. gada 10. augusts 13:03 Imants <zai at inbox.lv> rakstīja:

Karlis