[Autoliste] Re: Fwd: Re: pilniigs offt: par operatiivaa transporta staaveeshanu

Karlis karlisd at gmail.com
Wed Aug 10 12:11:06 EEST 2011

Shie noteikumi principaa tika pienjemti, lai vinjiem nav jaamirdzina
zilaas uguntinjas, kad feeno, noparkojushies pilniigaa nevietaa.
Zilaas uguntinjas ir viegli pamanaamas un traucee pluusmai attiistiit
pelnjas aatrumu.

Shajaa konkreetajaa gadiijumaa es gan striideetos par ko citu - vai
tieshaam melns apvidus auto ar kaut kaadu tumshzilu kasti uz jumta
skaitaas trafareets??? Kas tieshi ir trafareejums - auto izmeers,
kraasa, numura ziime, kaste uz jumta vai tomeer peleekbaltais
kraasojums uz baltajaam volvo automashiinaam ar uzrakstiem "Polija"?

2011. gada 10. augusts 11:58 Rich <richlv at nakts.net> rakstīja:
> paarcelju uz autolisti :)
>
> jautaajums labs - ja ceepisti shitaa noparkojas, vai taa ir legaala "maksas
> garaambrauktuve" ? :)

Nesapratu jautaajumu - kapeec lai uzmaniigi nebrauktu garaam, ja
melnais auto nav aptureejis, lai palaistu gaajeeju?

--
Karlis, shoriit gandriiz ticis trafareetam no saancelja izlecosham
auto saanos un noskatiijies kaa tiek savaakts mans sponsors...