[Autoliste] Re: par lēnajiem braucējiem

JanisD 3ciems 3ciems7 at gmail.com
Sat Aug 6 11:04:58 EEST 2011

da nekas nav skaidrs (citaadi topiks var apsiikt :D).
par to tavu kreshu - vajadzeeja braukt uz 90 pirms sadursmes, buutu
sen jau garaam, kad tas mersis neskatoties uz ielas iztesh ;)

a par situaaciju kopumaa - tas, ka viens cilveeks brauc uz 50, otrs uz
70, nebuut nenoziimee, ka tieshi taadaa aatrumaa un taisnvirzienaa
arii notiks krashs. jo tie, kas aatrumu paarsniedz vairumaa gadiijumu
tomeer zina ko ar mashinu dariit extreemaa situaacijaa, savukaart
leeniem brauceejiem nav ne jausmas. vismaz tas ir taa cilveekiem, ko
zinu. un situaacijas, ka uz celja PILNIIGI negaidiiti paraadaas kaut
kas 1sec laikaa ir tik maziespeejama, ka uz taadu tikai izcils
"veiksminieks" var uzrauties :). vai nu cilveeks, kursh visu muuzhu
brauc ar auto kaa ar tramvaju.