[Autoliste] Re: Baikaala brauceeji

arc arc at intelectuals.net
Fri Aug 5 10:24:43 EEST 2011

Martins wrote, On 08/04/2011 06:51 PM:
> e? :-)
> Normāli, pajājās, bet tika līdz galam. Par to jau arī stāsts.
> Un mana atbilde "Tak ne" - tā bija atbilde uz Jura jautājumu "Ko ta,
> grāvī ievēlāt , vai? Jeb arc's uzreiz šo ar griežamo degli pacienāja?"

nene nekaadu deglju :) tiesa nebez piedziivojumiem. kaa buhaans tika uz
treilja, taa lipiigaa riepukaite uzreiz treilim pielipa.
rezultaataa kaukur 1h tika pavadiita rementeejot treilja riepas lauka
apstaakljos :-)))

a par tiltu un paareejiem luuzumiem -  bij jau tur viss ar stropeem
sasiets ... turjau viiri bij pacentushies.
sabirzis gabalos bij reduktors un gultnji jau kopsh maskavijas bij
gaajushi pa dzelzhiem kuupeedami :-)) taa ka .lv robezha shai tehnikas
vieniibai shoreiz tieshaam bij peedeejie kilometri ko pieveikt uz saviem
ritenjiem.

a staaties un remonteeties vienkaarshi ekspediicijai nebija laika-
viizas taa jau beigushaas, un riigaa visiem jau citi darbi rindaa ;>

=)
arc
tjpa baisais evakuators ;)