[Autoliste] Re: Baikaala brauceeji

Mara Niedra maara at dagmaara.lv
Thu Aug 4 18:46:38 EEST 2011

acimredzot - ka kurs to uztver. ta ka viniem nav nacies masinas atstat
kautkur sazinku un stopet majas, es palieku pie  uzskata, ka viss ir ok un
dabigi.
m.

Tak ne. Viņiem vēl RU salūza lāga, tad salūza pavisam, un lāgas
drebezgas bija pastrīķējušas riepu un tā uzsprāga.... Gultnis ritenī
baurojošs.....

2011/8/4 Juris Knakis <lubes at inbox.lv>:
> aha, aizgaajaam. arciic ar treli, mes ar toveri - Istalsna tikamies.
nabaga