[Autoliste] Re: Baikaala brauceeji

Mara Niedra maara at dagmaara.lv
Thu Aug 4 18:45:14 EEST 2011

www.baikals.lv ir tik daudz informacijas, ka es nenemos parrakstit to te.
kuru katru bridi bus ari pedejais apraksts. skiet, pie tik gara celja, ja
parradaas - tatad iztureeja.
nupat savdabiigu sarunu piedzivoju. zvanc, pacelju  - labvakar, zvanu jo
atradu jusu lapu pec Jura Knakja. es - labi, un ko jus velaties? zvanitajs -
parunaties. es - par ko tiesi? (sai bridi kaukur virtuvee sak blaustities
viirs) zvanitajs - tas ir vins, kas tur blauj? es - ?!? kurs vins? zvanitajs
- juris. es vispar beigta... saku - ne, tas ir mans viirs, kurs sava maaja
drikst blausitites. varu jums iedot Jura epastu. sis - es zinu, ka vinu sauc
Ruu. es atkal apstulbstu. prasu velreiz - ko jus velaties? sis - parunaties.
es (domas jau ... nu jus saprotat) - PAR KO? zvanitajs - par visu! .. man
atkal aptrukas no teikt, jo joprojam nesaprotu - kaads aakstaas jeb cilvekam
tas viss nopietni un man jasaglaba pieklajiba. kautkur te ta saruna ari
beidzas - zvanitajs atvainojas un atvadijas.
maara

	aha, aizgaajaam. arciic ar treli, mes ar toveri - Istalsna tikamies.
nabaga
	izjukosais buhans beidzot tika atvaljinats

Ko ta, grāvī ievēlāt , vai? Jeb arc's uzreiz šo ar griežamo degli pacienāja?
:-))))
Kā pārējais transports? Izturēja to nāves jājienu?
Ruu