[Autoliste] Re: par lēnajiem braucējiem

Rich richlv at nakts.net
Thu Aug 4 10:22:33 EEST 2011

On 08/04/11 10:09, Karlis wrote:
> Tas viss ir skaidrs un saprotami... Bet cilveekiem patiik taisiit
> lotereju un cereet, ka "ar mani jau nekas nenotiks"...

da suuds par tiem mutantiem-njinjdzjaam, bet ik pa laikam tikai vinji
kaadu citu liidzi parauj. kas tur bija ar kaut kaadu pacanu, kursh savus
pasazhierus apsita velkot ar x2 atljauto - peec tam esot kaadu briidi
juties lepns - "rekaa es izdziivoju"...

vakar viens peleeks vw izpaudaas - riigaa iekshaa no siguldas atljautais
70, pluusma uz ~ 85. vinjsh sleepo visiem cauri ar kaut ko 100+ - a
pluusma ta sameeraa bliiva, ik pa laikam kaadam naakas sabremzeeties, jo
steidziigais puisis pasleepo garaam biistami tuvu.

un vispaar. ja jau gribas lidot - nu tad lido. bet nemiiz, ieraugot
policiju. a to kaut kaa stulbi - plees virs simta savus 20-50, palido
visiem garaam, tad peekshnji ierauj maleejaa joslaa un bremzee taa, ka
paareejiem nu jau jaabremzee. shitaadus pacanus-miizeejus var
atskatiities pie mums.

--
  Rich