[Autoliste] Re: par lēnajiem braucējiem

Rinalds Egle rinalds.egle at gmail.com
Thu Aug 4 10:02:49 EEST 2011

2011/8/4 Karlis <karlisd at gmail.com>:
> Nu jā, bet ja zakjis izlec no vaartruumes, kura no abaam puseem
> sleegta, tad tikai braucot uz 20 var kaut ko pamaniit... Bet visur uz
> 20 ir kaa ir...

http://goo.gl/Tgqur

runa ir par sapraatiigu aatruma limitu (tiepashi 50kmh pilseetaa) un
"+20kmh - dziives norma". nav runa par 100% izvairiishanos no
negadiijumiem, tas nav iespeejams. runa ir par to, ka braucot ar
atljauto aatrumu, tu aarkaartiigi palielini izredzes palikt dziivs un
vesels, kad notiks shis negadiijums. un tas pats attiecas uz otru
negadiijumaa iesaistiito pusi. es jau raxtiiju, ka objekta energjija
50 un 70kmh gadiijumaa atshkjiras gandriiz 2x, attieciigi arii
negadiijuma sekas. kas veel tieshi nav skaidrs?

--
Rinalds