[Autoliste] Re: par lēnajiem braucējiem

Rinalds Egle rinalds.egle at gmail.com
Thu Aug 4 06:48:32 EEST 2011

piemeeram man, maijaa uz shosejas izleeca zakjis ar mercedesu -
kundziite vienkaarshi mani nepamaniija. es braucu ~60-70kmh ar moci,
vinja preciizi iestaadiija mersi man mocim saanos. ja es sadursmes
briidii buutu braucis ~90kmh, tad visdriizaakais es klabinaatu uz
klavas no vinjpasaules :)
jaa, uz celja ir "zakji, kas izlec". sunji, beerni, tantes ar
mercedesiem, bedre, par kuru tu nezinaaji - taas ir lietas, kas
notiek. kaada ir distance starp braucoshiem auto pilseetaa? 5m? 10m?
shaubos vai vairaak, parasti ja distance ir tik liela, lai tur
iesprauktos veel kaads auto, tad tur tas auto arii iespraucas :)
njemot veeraa, ka auto *saak* bremzeet ~1sek (iznjemot ojaara auto -
tas bremzee uzreiz) peec briizha, kad tu *pamani* shkjeersli, nav
gruuti izreekjinaat, kaads buus aatrums sadursmes briidii satiksmee -
to labi paraada sameeraa regulaarie "vilcieninji" uz tiltiem, kur visi
miil uzskriet. un tad atliek vieniigi apreekjinaat "likvideejamo"
energjiju. :) tie paardesmit kmh vienkaarshi ir robezha starp
lamaashanos par sasistu auto un kapakmeni.
es saprotu, ka te ir dazi mutanti-ninzjas, kas ideaali "redz laukumu",
zin, kur peec paaris sekundeem buus sadursme un laiciigi uz to
reagjee, bet vairums cilveeku ieveero vismaz fizikas likumus, ja ne
CSN. :)

Rinalds