[Autoliste] Re: Regjistraacijas aplieciibas deriiguma terminjsh

Mara Niedra maara at dagmaara.lv
Mon Aug 1 15:37:31 EEST 2011

jaunajiem nedo divus gadus pirmaja reize? kauka skiet, ka dazi KC jaunie
autinji tadu dabuja, betnu tas tajos, treknajos gados.
maara

Nee, Agri. Tehniskaas apskates terminjsh veel nav pienaacis :) Jaunaam
mashiinaam biezhi tehniskaas apskates datumi pavirzaas no registraacijas
datuma uz priekshu (vismaz man taada pieredze).
Evija (Odziite)