[Autoliste] Re: par lēnajiem braucējiem

Ojars Krumins hardcore at parks.lv
Sun Jul 31 22:48:33 EEST 2011

On 11.29.7 15:24, Juris Knakis wrote:

> Bet par "aļņu testu" arī viņam vajadzētu atminēt, turklāt
> dabā, ne poligonā. Kāda tur zviedriem bija statistika
> "car vs. elk"?
> Ruu

Zviedriem AFAIK tā elk populācija bikuc blīvāka, kaut gan arī LV es
ziemā netāļi no Liepājas, precīzāk tajā tingeltangelī pirms Liepājas
rajona beigām (kaut kad tur vēl vēsti saturoša konstrukcija bija)
kautkur ap 1 naktī dabūju kopties mēģinot sasinhronizēt savu
pārvietošanos ar šķirbām starp meža lopiem un fūrēm, kas tur slidinājās
pēc lopu ievērošanas. Un arī tad es biju diezgan priecīgs ka braucu
kautkur ar 100+ un 3 robs grīdā jo bija spējas visu apbraukt. Ties
trajektorijas taja brīdī paurī ciparojās ļoti ātri, un īsi piespiežot
bremzi bij skaidrs ka auto ar visu ABS drīzāk meklē grāvi, a tur
mežazvērs... Tā teikt, rallija skola - kopties līdz pēdējam.

Ojārs, arī "dopā" šamos lopus sastapis. Ech... cik sen nav sanācis tā ar
garšu pa slegtu trasi panēsāties...